пʼятницю, 15 травня 2020 р.

15 травня -Міжнародний день сім'ї


Сім’я - це щастя, любов і удача,

Сім’я - це влітку поїздки на дачу.Сім’я - це свято, сімейні дати,

Подарунки, покупки, приємні витрати.

Народження діток, перший крок, перший лепет,

Віра в найкраще, хвилювання і трепет.

Сім’я - дружна праця і вічні турботи,

Сім’я - це багато вдома роботи.

Сім’я - це складно.Сім’я - це важливо.

Сім’я - це коли Все на світі можливо.


Сім'я була і залишається хранителькою людських цінностей, культури і історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Складно переоцінити роль сім'ї для кожного з нас. З родини починається життя, в сім'ї відбувається формування особистості, сім'я є джерелом любові та поваги, на яких будується цивілізоване суспільство і без яких не може існувати людина.

Оскільки цей день не оголосили офіційним вихідним, то його варто святкувати в колі родини – саме так, як подобається вам. Сніданок в колі родини, спільний перегляд фільму чи ваше улюблене заняття буде чудовим рішенням. 

Міжнародний день сім'ї в кожній країні має власні традиції, але всі вони зводяться до того, що це основний осередок суспільства. Навіть в давнину шлюб вважався основою держави і священним таїнством.
У цей день люди роблять приємне своїм близьким, влаштовують тематичні вечори, конкурси та концерти. Намагайтеся створити у своїй сім'ї власні традиції, адже це зробить вашу сім'ю дружною, родинні зв’язки стануть міцнішими і переважатиме взаєморозуміння. 
Сім’я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім’ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу!
У всі часи по відношенню держави, а також по становищу сім’ї в суспільстві судили про розвиток країни. Це тому, що щасливий союз сім’ї і держави - необхідна запорука процвітання і добробуту її громадян.


З сім’ї починається життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона - джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, то, на чому будується будь-яке цивілізоване суспільство, без чого не може існувати людина. Благополуччя родини - ось мірило розвитку і прогресу країни.